کشورهای اسلامی همانند ایران در برابر آمریکا بایستند/ غلبه ایران بر گروه1+5 موجب عزت مسلمین است


یا فاطمه الزهرا

وبلاگ خبری ،فرهنگی و اجتماعی مسجد فاطمیه مهرجرد

شیخ عمر شهاب، رییس شورای علمای اندونزی در گفت‎وگو با خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا با اشاره به ایستادگی جمهوری اسلامی ایران در برابر استکبار جهانی، تصریح کرد: ایران مقتدر تنها کشوری است که از آمریکا نمی‎ترسد. این در حالی است که برخی کشورهای اسلامی نه تنها در برابر استکبار جهانی نمی‎ایستند بلکه از این کشور پیروی می‎کنند.

مرگ بر آمريکا

 

وی با اشاره به اینکه غلبه ایران بر گروه1+5 موجب عزت مسلمین است افزود: جمهوری اسلامی ایران بدون هیچ ترسی در برابر استکبار جهانی ایستاده و اجازه تحقق طرح‎های استکباری آمریکا و رژیم صهیونیستی را نمی‎دهد.

 

این عالم سنی تصریح کرد: پیشرفت ایران در زمینه‎های مختلف از جمله انرژی هسته‎ای بسیار سریع است و هیچ کشوری جرأت حمله به این کشور را ندارد. علما و ملت اندونزی حامی جمهوری اسلامی ایران هستند و دوست ندارند خدشه‎ای به این نظام اسلامی وارد شود.

 

شیخ شهاب بر لزوم ایستادگی کشورهای اسلامی در برابر آمریکا و رژیم صهیونیستی تأکید کرد و اظهار داشت: کشورهای اسلامی باید همانند ایران در برابر استکبار جهانی بایستند و اجازه ندهند تا آمریکا و همپیمانان آن به دخالت در امور داخلی جوامع اسلامی و سنگ اندازی در راه پیشرفت مسلمانان بپردازند.

 

وی از تکفیر مسلمانان از سوی علمای وهابی به شدت انتقاد کرد و ادامه داد: علمای وهابی که به تکفیر شیعیان و اهل تسنن می‎پردازند افرادی جاهل و نادان هستند که به هیچ وجه با آموزه‎های اسلامی آشنایی ندارند.

 

رییس شورای علمای اندونزی خاطر نشان ساخت: این افراد با تعصب افراطی که نسبت به شیعیان و سنی‎ها دارند به اسلام ضربه می‎زنند و خطر بسیار بزرگی برای جهان اسلام به شمار می‎آیند.

 

وی مسلمانان را به ایستادگی در برابر دشمن مشترک دعوت کرد و گفت: آمریکا، رژیم صهیونیستی و همپیمانان آنها دشمنان مشترک امت اسلامی هستند و مسلمانان باید با اتحاد و یکدلی در برابر این دشمنان بایستند.

 

شیخ عمر شهاب اظهار داشت: دشمنان به ویژه صهیونیست‎ها خیر و صلاح مسلمانان را نمی‎خواهند و با توجه به این‎که به خوبی می‎دانند که توان ایستادگی در برابر قدرت امت اسلامی در صورت اتحاد را ندارند، به شدت از وحدت مسلمانان جلوگیری می‎کنند./980/ب911/ک

/ پايان خبر /

 



http://ziba_lovememahtarin.com.loxblog.com/

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 12 اسفند 1391برچسب:,ساعت 18:24 توسط امیر رضا زارعشاهی| |


Power By: LoxBlog.Com